POTREBNI DOKUMENTI ZA UPIS:
- Upisnica (preuzeta iz sustava upisi.hr, potpuno popunjena te potpisana od učenika i roditelja)
- Svjedodžba 8.razreda
- Dokumentacija na temelju koje je učenik ostvario dodatne bodove
- Za učenike s teškoćama – Rješenje Gradskog ureda za obrazovanje o obliku školovanja i popratna zdravstvena dokumentacija
Dostava dokumenata za upis u I. razred srednje škole je 27. srpnja 2020. od 9:00 do 16:00 sati:
- Elektroničkim putem:
Sva propisana dokumentacija može se uslikati ili skenirati te poslati elektroničkim putem na e-mail adresu: upisi@deseta-gimnazija.hr
U naslov (predmet)/subject e-pošte napisati ime i prezime učenika te program, priložene dokumente imenovati ispravno (upisnica, svjedodžba, dodatni bodovi, teškoće).
Upisnicu elektroničkim putem može poslati samo roditelj/skrbnik a u e-poruci dužan je dostaviti svoj osobni kontakt (broj telefona, broj mobitela) kako bi ga škola mogla kontaktirati. Prilikom dostavljanja upisnice elektroničkim putem učenik se može izjasniti o izbornim predmetima, odabiru stranih jezika te specifičnih zahtjeva.
Na poslanu dokumentaciju za upis učenika poslat ćemo povratno mail kojim potvrđujemo primitak dokumentacije i identifikacijski broj upisa.
- Osobno
- Opća gimnazija i Opća gimnazija sa skupinom predmeta na engleskom jeziku: Predavaonica 2 (suteren)
- Prirodoslovno-matematička gimnazija i Prirodoslovno-matematička gimnazija sa skupinom predmeta na engleskom jezku: Predavaonica 6 (suteren)
Zbog epidemiološke situacije i odluka Stožera civilne zaštite obvezno je nošenje maske tijekom boravka u školi.
Odabir drugog stranog jezika je informativan. Škola može, uslijed nemogućnosti formiranja odgojno-obrazovne skupine, učenika rasporediti za učenje drugog stranog jezika različitog od odabranog.
Napomena: Zbog epidemiološke situacije molimo roditelje/skrbnike ukoliko su u mogućnosti da upis obave elektroničkim putem.
Originalnu dokumentaciju učenika koja se predaje u srednju školu (upisnice i dokumenti koji su uvjet za upis) učenik ili roditelj/skrbnik može donijeti do kraja rujna 2020.
POTVRDE O REDOVITOM ŠKOLOVANJU
Roditelji učenika i učenici kojima je potrebna potvrda o redovnom školovanju za ostvarivanje određenog prava (npr. Upis u učenički dom, obiteljska mirovina i sl.) mogu dobiti potvrdu pri upisu u Školu slanjem zahtjeva na mail adresu: katarina.kovacevic@skole.hr ili danijela.vukic@skole.hr
Obrazac potvrde
Preuzmi (.doc)
Ovjerena potvrda poslat će se skenirana učeniku/ici na mail s kojeg je došao zahtjev.
Potvrde za ostvarivanje prava na prijevoz (ZET, HŽ, Samoborček i sl.) i za upis u učenički servis mogu se dobiti u učeničkoj referadi od 01.09.2020. za šk.god. 2020./2021 radnim danom u vremenu od 9h do 13h.