Strategija razvoja škole

Strategija razvoja naše škole uključuje definiranje vizije škole, misije škole, vrijednosti koje Škola promiče, načela rada i razvojnog plana škole. Viziju škole predstavljaju slika budućnosti koju nastojimo stvoriti i smjer u kojem želimo ići. Misiju škole predstavlja način na koji se planira ostvariti viziju, definiranje planiranih koraka za postizanje budućnosti koju nastojimo stvoriti.

VIZIJA ŠKOLE

Vizija škole je odgoj i obrazovanje učenika koji ostvaruje svoje potencijale i dobiva poruku da može biti uspješan.

 MISIJA ŠKOLE

Naša misija je omogućiti učenicima kroz različite aktivnosti, oblike i metode rada, da pronađu svoje interese i oblikuju se kao cjelovite i zdrave osobe

VRIJEDNOSTI KOJE ŠKOLA PROMIČE

Školske vrijednosti su važna uvjerenja i ideali koje želimo prenijeti na sve naše učenike i zaposlenike kako bi one utjecale na njihovo ponašanje i stavove i služile kao smjernice za postupanje u raznim situacijama. Naše vrijednosti su:

  • Visoka postignuća za sve
  • Suradnja
  • Empatija
  • Prihvaćanje različitosti
  • Međusobno poštivanje
  • Svestranost
  • Odgovornost
  • Humanost
  • Izvrsnost u poučavanju
  • Kreativnost

MOTO ŠKOLE – „Škola po mjeri učenika“

Trudimo se biti ŠKOLOM PO MJERI UČENIKA. Za nas je to škola koja pruža stjecanje širokog općeg obrazovanja i razvijanje vlastitih sposobnosti, moralnih vrijednosti uz zadovoljavanje osobnih interesa. Uspjesi naših bivših i sadašnjih učenika potvrđuju da su naši napori opravdani i potiču nas da ustrajemo u njima.

NAČELA NAŠEG RADA:

Načela kojima se vodimo u našem radu jesu: uključenost svih učenika u odgojno-obrazovni sustav, znanstvena utemeljenost, poštovanje ljudskih prava te prava djece, kompetentnost i profesionalna etika, demokratičnost, autonomija škole, pedagoški i školski pluralizam te europska dimenzija obrazovanja.

ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA

U svom djelovanju vodimo se načelima kvalitetne i uspješne komunikacije kao preduvjeta razvoja zdravih međuljudskih odnosa kakve želimo izgrađivati između učenika, nastavnika i roditelja. Inzistiramo na stručnom usavršavanju nastavnika te primjeni suvremenih metoda poučavanja, individualiziranom pristupu prema učenicima te kreativnosti u nastavi.

Sudjelujemo u brojnim projektima iz različitih područja. Aktivni smo sudionici inicijativa školske, lokalne i međunarodne zajednice, često i u ulozi njihovih pokretača, što je vidljivo iz aktivnosti i projekata.

Učenicima nudimo velik broj izvannastavnih aktivnosti, a u svom radu se ističu Dramsko – recitatorska družina, Novinarska družina, Debatni klub, Pjevački zbor, Školski sportski klub Cener, Volonterski klub, Grupa prve pomoći, Čitateljski grupa, Muzejska grupa i Galerijska grupa. Već nekoliko godina u školi provodimo projekt za podršku među učenicima, Vršnjačka pomoć u učenju.

Nakon uspješno uvedene dvojezične nastave, naša je škola 2008. godine postala prva državna škola Cambridge međunarodni centar u Republici Hrvatskoj (Sveučilište u Cambridgeu, Međunarodni ispitni centar, HR006). Time je učenicima naše, ali i drugih škola, kao i svima zainteresiranima omogućeno stjecanje kvalifikacija iz niza različitih predmeta na IGCSE i AS/A razini.

Također smo i Pasch-škola – Deutchen Partnerschule, članica inicijative „Škole: partneri budućnosti“ koja pruža mogućnost upoznavanja njemačkog jezika i njemačkog kulturnog prostora kroz stipendiranje motiviranih učenika od strane Goethe-instituta.

Članica  smo Azijsko-Europske Fondacije CLASSROOM NETWORK (ASEF ClassNet), organizacija koja okuplja i povezuje škole Europe i Azije. Cilj je, kroz različite projekte putem interneta, predstaviti život škole, učenika i nastavnika različitih zemalja u Europi i Aziji i obogatiti znanje učenika o vlastitoj kulturi i kulturi zemalja sudionica.

Kroz uspjeh naših bivših učenika na studiju, prepoznati smo među fakultetima tako da primamo veliki broj zahvalnica i priznanja od Fakulteta elektrotehnike i računalstva, Fakulteta strojarstva i brodogradnje i Fakulteta kemijskog inženjerstva i tehnologije.

CILJEVI KOJE ŽELIMO OSTVARITI 

  1. Unaprjeđivati kvalitetu nastave kao središnjeg i najvažnijeg procesa koji se odvija u školi, s naglaskom na nastavu temeljenu na radu, vodeći se rezultatima samovrednovanja i vanjskog vrednovanja.
  2. Poticati profesionalni razvoj nastavnika i stručno usavršavanje
  3. Unaprjeđivati školsku klimu kao jedan od ključnih elemenata učinkovitosti škole.

Rokovi provedbe i osobe odgovorne za provedbu planiranih aktivnosti, postizanje očekivanih ishoda i u konačnici ostvarivanje strateških ciljeva određuju se u okviru Razvojnog plana Škole, Godišnjeg plana i programa rada Škole i u Školskog kurikuluma.

VREDNOVANJE PROCESA I REZULTATA

Za vrednovanje procesa koji se odvijaju u Školi i ostvarivanje rezultata zadužen je školski Tim za kvalitetu u sastavu: Željka Frković, ravnateljica, profesori: Damir Vresk, Sandra Crnković Kranjčec, Dajana Gaćina, Nataša Rudolf, Stela Munjić Vlahović, Tajana Matasović, Iva Peroš, psihologinja Marija Roth Jelisavčić, psihologinja, Ana Bojana Juratek, pedagoginja, Maja Vuković, stručni suradnik – knjižničar, Predstavnik Vijeća roditelja – Martina Strukić i Predstavnik vijeća učenika – Filip Božović.

RAZVOJNI PLAN ŠKOLE