Dragi profesori,
pripremili smo kratke pripreme za nastavne sate s temama interkulturalnosti i prihvaćanja različitosti.
Cilj nam je razviti se u interkulturalnu školu u kojoj se različitosti i kultura poimaju u širem smislu. U takvoj školi inkluzivan pristup podrazumijeva prihvaćanje svih oblika različitosti, od religije, spola, zdravlja, motivacije do socijalnih mogućnosti, statusa i mnogočega drugog. Učenicima želimo prenijeti poruku prihvaćanja te da su različitosti dobrobit za društvo i da su društva koja ograničavaju različitosti u opasnosti od stagnacije.
Također, želimo stvoriti bazu nastavnih jedinica koje bi bile dostupne svim zainteresiranim profesorima u našoj školi i izvan nje, a zasnivale bi se na korištenju suvremenih i kreativnih metoda rada a. Krećemo od pojma Globalnog edukacijskog jaza (The Global Achievement Gap) kojeg je uveo harvardski profesor Tony Wagner koji govori o jazu između onoga što čak najbolje škole podučavaju i testiraju i onih vještina koje će učenici trebati za nastavak školovanja, budućeg zanimanja i života u 21. stoljeću.